Free SEO Tools

indir 1 film

30 Temmuz 2010 Cuma

Uzun Yol Türküleri Vol. 1 ( Çeşitli Sanatçılar / 2010 )

Uzun Yol Türküleri Vol. 1

Çeşitli Sanatçılar / 2010







1. Beyaz Giyme
Solist: Yavuz Bingöl Yöre: Bolu

2. Metris
Solist: Yıldız Tilbe Söz & Müzik: Mehmet Koç

3. Eğin Türküsü
Solist: Onur Akın Yöre: Erzincan / Eğin

4. Bilemedim
Solist: Hüseyin Turan Söz & Müzik: Aşık Mahsuni Şerif

5. Alma Attım Yuvarlandı
Solist: Gülay Yöre: Ovacık / Tunceli

6. Kime Kin Ettin
Solist: Berdan Mardini Yöre: Akçadağ / Malatya

7. Yüksek Minarade Kandiller Yanar
Solist: Ender Balkır Yöre: Harput / Elazığ

8. Ben Sana Yandım Gelin
Solist: Hakan Yeşilyurt Yöre: Antep

9. Bülbül Ağlar Gül Ağlar
Solist: Nilüfer Sarıtaş Söz & Müzik: Erdal Erzincan

10. Ağlama Yar
Solist: Oğuz Aksaç Yöre: Diyarbakır

11. Turnam Gidersen Mardine
Solist: Seyfi Yerlikaya Söz & Beste: Ermeni Halk Ezgisi

12. Sen Bir Ceylan Olsan
Solist: Koro Söz & Müzik: Aşık Veysel

13. Gel Gör Beni Aşk Neyledi
Solist: Yıldız Tilbe Söz & Beste: Yunus Emre


http://hotfile.com/dl/23535574/7d0ef...ol_10.rar.html

0 yorum:

Yorum Gönder